Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Κοίτα τι έκανες πάλι Τζόκοβιτς


Ο Νόβακ Τζόκοβιτς ισχυρίστηκε στο Μόντρεαλ ότι "είμαι άνθρωπος. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω για αυτό". Γιατί αυτά που κάνει από τον περασμένο Ιανουάριο θυμίζουν... άλλο κόσμο.
Ο Σέρβος πήρε τη νίκη και στο "Rogers Cup", επικρατώντας 6-2, 3-6, 6-4 του Αμερικάνου πρωτάρη Μάρντι Φις. Ο "Νόλε" έγραψε ιστορία και στον Καναδά.
Έγινε ο πρώτος κάτοχος του Γουίμπλεντον μετά τον Πιτ Σάμπρας που αναδεικνύεται νικητής στο πρώτο τουρνουά που συμμετέχει. Επιπλέον είναι ο πρώτος τενίστας που φτάνει σε πέντε κατακτήσεις τουρνουά της σειράς Masters σε μια σεζόν και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.
"Το μυστικό είναι ότι έχω καλή συμπεριφορά στο κορτ κάθε μέρα. Ξυπνάω το πρωί και θέλω να βελτιώνομαι, συνεχίζω να θέλω να κερδίζω, είμαι αποφασισμένος, θέλω να είμαι επαγγελματίας σε ότι κάνω. Είναι αυτή η επιθυμία και το κίνητρο που με κάνει να συνεχίζω. Κάθε ματς που δίνω. Προσπαθώ να κερδίζω πάντα όποιον αντίπαλο κι αν έχω απέναντι μου", σχολίασε ψύχραιμα ο Τζόκοβιτς που έφτασε το φετινό ρεκόρ σε 53-1.
Ο προπονητής του, Μάρτιν Βάιντα δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που βλέπει. Αποκάλυψε ότι στην Αυστραλία ο αθλητής του τον ρώτησε αν μπορεί να φτάσει στο Νο1 φέτος. "Μετά το US Open του απάντησα. Που να ήξερα;", ήταν η απάντηση του.
"Συνεχίζει να κερδίζει. Κερδίζει, κερδίζει, κερδίζει, κερδίζει. Παίρνει όλα τα τουρνουά. Δεν περίμενα κάτι τόσο σπουδαίο, τόσο γρήγορα", επισήμανε ο Σέρβος προπονητής που βλέπει μπροστά και ίσως να σκέφτεται τι θα γίνει όταν ο "Νόλε" θα διακόψει αυτό το ρυθμό.
Έτσι όπως πηγαίνει πάντως απειλεί το ρεκόρ της Μαρτίνα Ναβρατίλοβα. Το 1983 η γυναίκα που άλλαξε το γυναικείο τένις και όχι μόνο τελείωσε τη σεζόν με ρεκόρ 86-1.
Ο Φις, ο πιο φορμαρισμένος παίκτης αυτό το καλοκαίρι στα αμερικάνικα γήπεδα κατάφερε και πήρε σετ από τον Τζόκοβιτς. Πως το είπε ο Βάιντα "Πρέπει να είσαι ο Ρόμποκοπ για να κερδίσεις τώρα τον Τζόκοβιτς".

Πηγή: www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου