Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Σόου Φάμπρεγκας


Μετά από 8 χρόνια παραμονής του στο Λονδίνο για λογαριασμό της Άρσεναλ, ο Φάμπρεγκας επέστρεψε στην Μπαρτσελόνα.
Ο Ισπανός υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας πέντε χρόνων μέχρι το 2016, με τους "μπλαουγκράνα" να δαπανούν το ποσό των 35
εκατομμυρίων ευρώ για να τον αποκτήσουν, ενώ η ρήτρα αποδέσμευσης του ανέρχεται στο ποσό των 200 εκατομμυρία ευρώ, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα του Τύπου.
Μετά την υπογραφή των συμβολαίων και τις καθιερωμένες φωτογραφίες, ο Φάμπρεγκας οδηγήθηκε στο Νόου Καμπ, γνωρίζοντας την αποθέωση από τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα.
Ο Φάμπρεγκας δεν έκρυψε ποτέ την επιθυμία να επιστρέψει στην γεννέτειρα του, γι' αυτό τον λόγο άλλωστε, πολιορκούνταν από την πρωταθλήτρια Ευρώπης. Στις δηλώσεις του τόνισε ό,τι είναι ικανοποιημένος που επέστρεψε στην αγαπημένη του ομάδα ωστόσο, δεν ξέχασε την πολύχρονη παρουσία του στους "κανονιέρηδες".
"Περίμενα πολλές ημέρες, μήνες, χρόνια γι' αυτή την στιγμή. Είναι μία πολύ σημαντική στιγμή για μένα. Επιστρέφω στο σπίτι μου μετά από 8 χρόνια. Γνωρίζω ότι απογοήτευσα πολλούς από εσάς όταν έφυγα αλλά είμαι πίσω για να αντιμετωπίσω τη νέα πρόκληση στην ζωή μου. Ελπίζω να ζήσω όμορφες στιγμές στη νέα μου ομάδα", ήταν τα πρώτα του λόγια μετά τις ιατρικές εξετάσεις που πέρασε το πρωϊ της Δευτέρας.
Ο Φάμπρεγκας θα φοράει την φανέλα με το "4" καθώς αποτελεί τον αριθμό που φόραγε όταν ήταν στι ακαδημίες της ομάδας. Αναφερόμενος στην Άρσεναλ και τον Αρσέν Βενγκέρ, τόνισε ότι χρωστάει πολλά στον Αλσατό καθώς ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά δίπλα του.
"Οι λέξεις δεν φτάνουν για να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τον Βενγκέρ. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ. Δεν νομίζω ότι έχει καλή εικόνα στην Αρσεναλ. Παρουσιάζεται ως ένας άνθρωπος διαφορετικός από αυτό που πραγματικά είναι.
Αν σήμερα βρίσκομαι εδώ το οφείλω στον Βενγκέρ. Εκφράζω τον απεριόριστο θαυμασμό μου προς αυτόν. Σ' αυτόν οφείλω αυτό που είμαι και το γεγονός ότι βρίσκομαι σήμερα στην Μπαρτσελόνα.

Την Παρασκευή είπα αντίο στους παίκτες της Άρσεναλ. Είμαι συναισθηματικά πολύ φορτισμένος όταν μιλούσα με τον Βενγκέρ. Του έστειλα μήνυμα λίγη ώρα αργότερα καθώς δεν μπορούσα να του εκφράσω από την συγκίνηση μου αυτά που ένιωθα.
Ο Βενγκέρ θα είναι ο καλύτερος που γνώρισα στο ποδόσφαιρο. Οι φίλαθλοι της Άρσεναλ γνωρίζουν ότι έδωσα πολλά αλλά ήρθε η ώρα να φύγω. Συγγνώμη που δεν τους είπα τίποτα τους τελευταίους μήνες αλλά ήταν απόφαση της διοίκησης".


Πηγή: www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου