Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Ο ΟΛΠ αναβαθμίζει τις υποδομές του


Βελτιώνει την ανταγωνιστική του θέση στη λεκάνη της Μεσογείου ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς με την ολοκλήρωση της κατασκευής του car-terminal (Σταθμός Διακίνησης Οχημάτων) στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά (Ικόνιο).

Το έργο είχε ενταχθεί στο Επενδυτικό Πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. 2010-2014 και ήταν συνολικής δαπάνης 1 εκατ. ευρώ.

Με το νέο terminal ενοποιήθηκαν ανενεργοί χώροι συνολικής έκτασης 145.000 τ.μ., με μήκος κρηπιδώματος 1.167 μ. για εξυπηρέτηση 4-5 πλοίων μεταφοράς οχημάτων και χωρητικότητα θέσεων στάθμευσης 7.000 αυτοκινήτων.

Για τη δημιουργία του νέου σύγχρονου car-terminal του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αναδιαμορφώθηκε ο περιβαλλοντικά επιβαρημένος χώρος της πρώην Καρβουνόσκαλας, απομακρύνθηκαν όλες οι εγκαταστάσεις τρίτων ρυπογόνων επιχειρήσεων, καθαιρέθηκαν παλαιά κτήρια, απομακρύνθηκαν τα Ro-Ro και τα πλοία χύδην φορτίου και χιλιάδες τόνοι άχρηστων υλικών, αναφέρει ο ΟΛΠ.

Το νέο terminal στο Ικόνιο μετατρέπεται σε ένα διεθνές λιμάνι transit φορτίου οχημάτων, στο οποίο ήδη διακινείται το 78% των διεθνών οχημάτων, έναντι 12% του 2001 και 43% του 2006.

Το transit φορτίο Α΄ εξαμήνου 2011 αναμένεται να οριστικοποιηθεί αυξητικά στο +18,37%, παρά την κρίση και τα γεγονότα στην Ιαπωνία. Αντιθέτως, για το ίδιο διάστημα το εγχώριο φορτίο αναμένεται να έχει πτώση (-52,98%).

Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. μαζί και με το παλαιό car-terminal στην περιοχή Διαχείρισης Γ1 (Δραπετσώνα), αποκτά μια συνολική δυναμικότητα 192.140 τ.μ. και εξυπηρέτησης 10.000 αυτοκινήτων.

Το πιο σύγχρονο στη Μεσόγειο

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης τόνισε μεταξύ άλλων ότι με την ολοκλήρωση των έργων του νέου car-terminal ο Πειραιάς καθίσταται το μεγαλύτερο και πλέον σύγχρονο car-terminal της Μεσογείου.

Με υψηλό δείκτη παραγωγικότητας, με μόνιμο έμπειρο προσωπικό και χαμηλό δείκτη ζημιών, με σύγχρονο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, με τον υπό κατασκευή επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό μεταφοράς οχημάτων και λόγω της θέσης του, ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. μετά το ΣΕΜΠΟ και την Κρουαζιέρα αποκτά ένα ακόμα λιμάνι διεθνών προδιαγραφών πρόσθεσε ο κ. Ανωμερίτης.

Το προφίλ των εγκαταστάσεων

- 1.167 μέτρα μήκος κρηπιδώματος

- 145.000 τ.μ. έκταση

- 192.140 τ.μ. με τον παλαιό σταθμό

- 7.000 θέσεις στάθμευσης

- 10.000 θέσεις με τον παλαιό σταθμό

- 18,37% αύξηση στο transit φορτίο

- 4 -5 πλοία

- 1 εκατ. ευρώ επένδυση

Πηγή: www.naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου