Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

«Όλα εξαρτώνται από την Πόρτο»


Οι «πράσινοι» συζητούν μόνο για δανεισμό του Πορτογάλου μέσου

Έτοιμος να έρθει στην Ελλάδα για να αγωνιστεί με τη φανέλα του Παναθηναϊκού είναι ο Αντρέ Κάστρο, αλλά όπως τόνισε μιλώντας στη Sportday η μεταγραφή δεν είναι στο χέρι του, αλλά σε αυτό της Πόρτο.

Οι «πράσινοι» συζητούν μόνο για δανεισμό του Πορτογάλου μέσου, τη στιγμή που οι «δράκοι» θέλουν να τον πουλήσουν.

«Το μόνο που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή είναι να περιμένω. Γνωρίζω πως το θέμα εξαρτάται αποκλειστικά από την Πόρτο» τόνισε ο 23χρονος χαφ, στη Sportday που δημοσιεύεται σήμερα, για να συμπληρώσει: «Μου έχουν πει να μην αναφέρομαι σ' αυτό δημοσίως. Έτσι, δεν μπορώ να πω ποιες είναι οι επιθυμίες μου. Έχω ενημερωθεί για την κατάσταση σε ό,τι αφορά εμένα και την Πόρτο, αλλά μου έχουν ζητήσει να μην αποκαλύψω τίποτα, γιατί αυτό είναι μέρος της πολιτικής του σωματείου».Ο Κάστρο αποτελεί επιλογή του Ζεσουάλδο Φερέιρα και για το λόγο αυτόν έχει αναλάβει προσωπικά να τρέξει την όλη υπόθεση. Ο παίκτης θέλει να έρθει στην Ελλάδα, ωστόσο η Πόρτο θέλει να βγάλει χρήματα από αυτόν και όχι να τον δώσει για άλλον ένα χρόνο δανεικό. Πρόταση από άλλη ομάδα δεν υπάρχει, αφού και η Σπόρτινγκ Χιχόν, στην οποία αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν ως δανεικός, έχει κάνει νέα πρόταση για να τον πάρει για έναν χρόνο. Οι σχέσεις, όμως, που διατηρεί ο προπονητής του «τριφυλλιού» με την πορτογαλική ομάδα αναμένεται να παίξουν το δικό τους ρόλο και όπως όλα δείχνουν, ο συμπατριώτης του θα ντυθεί τελικά στα πράσινα.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου