Στον τοίχο του μετρό πηγαίνοντας στην δουλειά
Ένα εικονικό σούπερ-μάρκετ που θα αποτελείται από αφίσες με ράφια εφοδιασμένα με διάφορα προϊόντα πρόκειται να «κοσμήσει» σύντομα τους τοίχους των διαδρόμων του υπογείου του Λονδίνου.
Οι περαστικοί θα ψωνίζουν με το να σκανάρουν τους κώδικες QR(Quick Response). Οι κώδικες αυτοί περιέχουν πληροφορίες και μπορούν να διαβαστούν από τα «έξυπνα» κινητά. Τα διάφορα επιλεγμένα προϊόντα θα αποστέλλονται αργότερα στο σπίτι του καταναλωτή.
Η αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Tesco δοκίμασε με επιτυχία αυτό το τελευταίας τεχνολογίας σούπερ-μάρκετ στον υπόγειο της Νότιας Κορέας και τώρα ετοιμάζεται να το παρουσιάσει στο Βρετανικό καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, Cheil World Wide, που συνέβαλε στην κατασκευή και ανάπτυξη του εικονικού καταστήματος, όλοι στην Σεούλ έχουν κάνει δεύτερη φύση τους το κινητό τηλέφωνο.
Την περασμένη βδομάδα η Tesco της Κορέας μετέτρεψε τον σταθμό Hangangjin στην Σεούλ, σε ένα εικονικό σούπερ-μάρκετ, και η δοκιμαστική του λειτουργία έδειξε αύξηση 130% στις διαδικτυακές αγορές και 76% στους διαδικτυακούς πελάτες.
Η επιτυχία αυτή άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή περισσοτέρων εικονικών καταστημάτων στην Κορέα και πολύ σύντομα στη Βρετανία. Στα εικονικά αυτά καταστήματα δεν αποκλείεται εντελώς η φυσική παρουσία του προϊόντος, κάτι που αποζητούν οι καταναλωτές σύμφωνα με μία έρευνα 2.000 ατόμων.
πηγη:newsbeast.gr
Οι περαστικοί θα ψωνίζουν με το να σκανάρουν τους κώδικες QR(Quick Response). Οι κώδικες αυτοί περιέχουν πληροφορίες και μπορούν να διαβαστούν από τα «έξυπνα» κινητά. Τα διάφορα επιλεγμένα προϊόντα θα αποστέλλονται αργότερα στο σπίτι του καταναλωτή.
Η αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Tesco δοκίμασε με επιτυχία αυτό το τελευταίας τεχνολογίας σούπερ-μάρκετ στον υπόγειο της Νότιας Κορέας και τώρα ετοιμάζεται να το παρουσιάσει στο Βρετανικό καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, Cheil World Wide, που συνέβαλε στην κατασκευή και ανάπτυξη του εικονικού καταστήματος, όλοι στην Σεούλ έχουν κάνει δεύτερη φύση τους το κινητό τηλέφωνο.
Την περασμένη βδομάδα η Tesco της Κορέας μετέτρεψε τον σταθμό Hangangjin στην Σεούλ, σε ένα εικονικό σούπερ-μάρκετ, και η δοκιμαστική του λειτουργία έδειξε αύξηση 130% στις διαδικτυακές αγορές και 76% στους διαδικτυακούς πελάτες.
Η επιτυχία αυτή άνοιξε το δρόμο για την κατασκευή περισσοτέρων εικονικών καταστημάτων στην Κορέα και πολύ σύντομα στη Βρετανία. Στα εικονικά αυτά καταστήματα δεν αποκλείεται εντελώς η φυσική παρουσία του προϊόντος, κάτι που αποζητούν οι καταναλωτές σύμφωνα με μία έρευνα 2.000 ατόμων.
πηγη:newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου