ΦΩΣ 24
Ολα στο ΦΩΣ...
Κυριακή 12 Ιουνίου 2011
Πέθανε την ώρα που ψάρευε
Ενας 75χρονο
ς ψαράς έχασε σήμερα τις αισθήσεις του την ώρα που ψάρευε με την βάρκα του στη θαλάσσια περιοχή...
Μετόχι στη Σούρπη της Μαγνησίας. Ο 75χρονος διεκομίσθη στο κέντρο υγείας Αλμυρού οπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
πηγή: tro-makti-ko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου