Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Πέθανε την ώρα που ψάρευε

Ενας 75χρονος ψαράς έχασε σήμερα τις αισθήσεις του την ώρα που ψάρευε με την βάρκα του στη θαλάσσια περιοχή...
Μετόχι στη Σούρπη της Μαγνησίας. Ο 75χρονος διεκομίσθη στο κέντρο υγείας Αλμυρού οπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

πηγή: tro-makti-ko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου