Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Θετικός ο Βιεϊρίνια για να παίξει στην Εθνική!


Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια δήλωσε ότι σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να φορέσει την γαλανόλευκη και έχει ήδη μιλήσει με τον Φερνάντο Σάντος.

Ο Πορτογάλος άσος του ΠΑΟΚ πάντα ήθελε να αγωνιστεί με την Εθνική της πατρίδας του, ωστόσο βλέπει και ο ίδιος ότι είναι δύσκολο να συμβεί αυτό. Επομένως, από τη στιγμή που αισθάνεται τη χώρα μας σαν δεύτερη πατρίδα του και με δεδομένη την παρουσία του Φερνάντο Σάντος στον πάγκο, ο άσος του “Δικεφάλου του Βορρά” είναι καταρχήν θετικός.
Όπως δηλώνει στην σημερινή «Ο’Jogo»: «Το όνειρό μου ήταν πάντα να παίξω για την πατρίδα μου, αλλά τώρα το σκέφτομαι. Υπάρχει μπροστά μου η πιθανότητα να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας από την στιγμή που δεν έχω παίξει ποτέ στην Εθνική ανδρών της Πορτογαλίας. Είναι κάτι που δεν μπορώ να αρνηθώ ούτως ή άλλως. Θα δούμε…
Ο Φερνάντο Σάντος μου έσωσε πάλι τη χαρά του παιχνιδιού. Έχω μια σχέση τεράστιου αλληλοσεβασμού μαζί του και μπορώ να πω ότι έχω μιλήσει μαζί του για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας. Αλλά ήταν μία συζήτηση μεταξύ φίλων και τίποτα παραπάνω.
Το γεγονός ότι δεν έχω κληθεί στην εθνική Ανδρών της Πορτογαλίας νομίζω ότι οφείλεται μόνο στο ότι έχουν καλύτερους παίκτες και δεν πιστεύω ότι θα με καλέσουν μόνο και μόνο επειδή μπορεί μπορεί να παίξω για την Ελλάδα. Έχω καταφέρει πολλά με τον ΠΑΟΚ τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Εuropa League και αυτή τη σεζόν νομίζω ότι τα πηγαίνω πολύ καλά».
Από την πλευρά του, ο τεχνικός διευθυντής της εθνικής Πορτογαλίας, Κάρλος Κοντίνιο, δήλωσε σχετικά: «Ο παίκτης βρίσκεται στα μελλοντικά μας πλάνα. Ο Βιεϊρίνια είναι ένας ποδοσφαιριστής του οποίου την εξέλιξη παρακολουθούμε εδώ και χρόνια. Ξέρουμε πόσο σημαντικός είναι στην ομάδα του και ότι συνεχώς βελτιώνεται. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το όνομά του έχει συμπεριληφθεί σε προεπιλογές κατά το παρελθόν.
Δεν μπορώ να πω αν θα αποτελέσει άμεσα μέλος της εθνικής ανδρών. Αυτό αφορά τον προπονητή και είναι καθαρά δική του απόφαση».
Σχετικά με το τι ακριβώς ισχύει τη δεδομένη στιγμή για την περίπτωση του Βιεϊρίνια, σύμφωνα και με τα προηγούμενα δεδικασμένα (όπως π.χ. η περίπτωση Μπόατεγκ που αγωνίζεται στην Εθνική Γερμανίας αν και έχει παίξει με όλες τις μικρές εθνικές της Γκάνας), ο άσος του ΠΑΟΚ είναι 100% δεδομένο ότι μπορεί να αγωνιστεί με την Εθνική Ελλάδας αν παραμείνει στην Ελλάδα μέχρι τον Ιούνιο του 2013, όπου συμπληρώνει μία πενταετία στην χώρα μας.
Ωστόσο, αν η ΕΠΟ το επιθυμεί και με τον επικείμενο γάμο του με Ελληνίδα, ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός μπορεί να πάρει το ελληνικό διαβατήριο από τις ελληνικές αρχές πολύ σύντομα (το πολύ σε ένα μήνα) και η ομοσπονδία να στείλει σχετικό αίτημα στην ΦΙΦΑ. Εν συνεχεία, η εκτελεστική επιτροπή της ΦΙΦΑ θα είναι αυτή που θα αποφασίσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου