Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

«Δίαιτα ή θάνατος» ιδού το δίλημμα



Ήρθε η ώρα να αδυνατίσει η πιο υπέρβαρη μητέρα του κόσμου

Επιτακτική την ανάγκη να χάσει άμεσα βάρος ανέδειξαν οι γιατροί της πιο παχύσαρκης μητέρας του κόσμου, Donna Simpson . Η 42χρονη γυναίκα από το New Jersey είχε σχεδόν πετύχει τον σκοπό της, δηλαδή να διπλασιάσει το βάρος της σε διάστημα μόλις δύο ετών, διεκδικώντας με αυτόν τον τρόπο και τον τίτλο της πιο υπέρβαρης γυναίκας του κόσμου γενικότερα.
Σήμερα, όμως η γυναίκα, η οποία χώρισε πρόσφατα κι από τον αγαπημένο της, είναι υποχρεωμένη να αλλάξει ριζικά τις συνήθειές της και να ακολουθήσει έναν τρόπο εκ διαμέτρου αντίθετο από αυτόν που έχει συνηθίσει μέχρι σήμερα. Ειδάλλως θα πρέπει να αντιμετωπίσει το θάνατο. Πάντως η γυναίκα δε φαίνεται να ανησυχεί τόσο για την υγεία της όσο για το γεγονός ότι αδυνάτισε. Μάλιστα, δε δίστασε να εξηγήσει: « Πρόσφατα χώρισα με τον επί πέντε χρόνια σύντροφό μου και μετακόμισα με τα δύο παιδιά μου πίσω στο σπίτι μου. Αυτή η αλλαγή με έκανε να συνειδητοποιήσω κάτι σημαντικό. Η υγεία και η ευεξία της οικογένειάς μου ήταν ανέκαθεν στις προτεραιότητές μου. Όμως δεν ανησυχούσα γιατί για αυτά φρόντιζε ο πρώην μου. Τώρα που είμαι η μόνη υπεύθυνη για τα παιδιά μου θα πρέπει να αλλάξω δραστικά τον τρόπο ζωής μου». Βέβαια, δεν παρέλειψε να προσθέσει: « Βέβαια, τα δεδομένα αλλάζουν εάν γνωρίζω κάποιον που να με θέλει πιο παχιά. Εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να χάσω βάρος για να μπορώ να βγαίνω από το μπάνιο μόνη».
πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου