Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Τουρκική χαιρεκακία για έκρηξη στην Κύπρο

ekrixi-pyromaxika-nautiki-vasi
Αλγηνή εντύπωση προκαλούν δημοσιεύματα των τουρκοκυπριακών εφημερίδων του ψευδοκράτους. Διαβάστε τα πρωτοσέλιδα των μεγαλύτερων εφημερίδων, πως σχολιάζουν την έκρηξη πυρομαχικών στη ναυτική βάση στην Κύπρο.
Η «Βολκάν» γράφει ότι η εθνοφρουρά είχε αποθηκευμένα τα πυρομαχικά για να τα χρησιμοποιήσει κατά του τουρκοκυπριακού «λαού», αλλά τελικά κτυπήθηκε από τον οπλισμό της.
Η «Κίπρισλι» κάνει λόγο για προφητεία του σεΐχη της Λεύκας Ναζίμ Κιπρισί.
«Η αμέλεια στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στοίχισε πολύ ακριβά στην ελληνοκυπριακή πλευρά», αναφέρει στο φύλλο της η «Αφρίκα».
Η «Κίπρις» στεγάζει το σχετικό δημοσίευμα με τίτλο «Μεγάλη καταστροφή στη Νότια Κύπρο» και αναφέρεται στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Τουρκοκύπριος ηγέτης, Ντερβίς Έρογλου, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια, στον οποίο εξέφρασε τα συλλυπητήριά του και πρότεινε την παροχή βοήθειας. Την ετοιμότητα για παροχή ρεύματος ανακοίνωσε και ο λεγόμενος υπουργός οικονομίας και ενέργειας Σουνάτ Ατούν.
Η «Αφρίκα» αφιερώνει το σύνολο της πρώτης σελίδας της στην έκρηξη με τον πηχυαίο τίτλο «Συμφορά» και με υπότιτλο «Η αμέλεια στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στοίχισε πολύ ακριβά στην ελληνοκυπριακή πλευρά».
Η εφημερίδα «Χαμπερντάρ» με τίτλο «Καταστροφή» γράφει ότι η ηλεκτρική ενέργεια που είναι δυνατόν να παραχωρηθεί στις ελεύθερες περιοχές είναι 90 μεγαβάτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου