Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Χαβιτο: "Έχω έρθει στην καλύτερη ομάδα"

Ο Φρανθίσκο Χαβίτο τόνισε στη συνέντευξή του στους απεσταλμένους των ελληνικών ΜΜΕ ότι αξίζει τον κόπο που επέλεξε τον Ολυμπιακό. Διαβάστε τί είπε για Βαλβέρδε, Τσάμπιονς Λιγκ, τους πολλούς Ισπανούς στην ομάδα, αλλά και την επιστροφή στο "Κλεάνθης Βικελίδης" ως αντίπαλος. 

Αναλυτικά η συνέντευξη του Χαβίτο στο Ζέεφελντ της Αυστρίας

 Ποιες είναι οι πρώτες σου εμπειρίες στον Ολυμπιακό; Ποιες είναι οι διαφορές που έχεις διακρίνει σε σχέση με την προηγούμενη ομάδα σου;

"Βλέπω αρκετές διαφορές. Το πρώτο που βλέπω είναι ότι το επίπεδο στο παιχνίδι και η κατοχή της μπάλας είναι ψηλότερα από εκεί που ήμουν. Εκεί δουλεύαμε περισσότερο στην φυσική κατάσταση. Και στις εγκαταστάσεις υπάρχουν διαφορές, καθώς εδώ είναι καλύτερες και βλέπω στο ρόστερ υπάρχουν καλύτεροι παίκτες που κάνουν την δουλειά μου πιο δύσκολη και δεν μπορώ να κάνω αυτά που θα ήθελα".

Το πρώτο εξάμηνο του χρόνου ήταν δύσκολο με τη συμμετοχή σου στην Ντεπορτίβο. Πως πέρασες στην Ισπανία και αν σε έφερε πίσω…

"Σίγουρα ήμουν πολύ ευτυχισμένος, ήθελα να δουλέψω πολύ, είχα όρεξη, αλλά έγινε αυτό το πρόβλημα με τα χαρτιά και δεν κατάφερα να αγωνιστώ. Εκεί με δέχθηκαν πάρα πολύ καλά, όλοι ήταν καλοί μαζί μου, αλλά έχασα τον ρυθμό μου και σιγά σιγά πρέπει να μπω στους ρυθμούς του παιχνιδιού".

Όταν έχεις καλούς συμπαίκτες σε βοηθάει αυτό;

"Συνηθίζεις να παίζεις σε ένα άλλο επίπεδο και ένα άλλο ρυθμό και σε βοηθάει".

Πώς προέκυψε η μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό;

"Τον Γενάρη συζητήσαμε. Είχαν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για εμένα και εγώ είχα μεγάλο ενδιαφέρον για να έρθω στον Ολυμπιακό και έτσι ήρθα στην ομάδα".

Μίλησες με τον προπονητή;

"Είχαμε μιλήσει δύο φορές στο τηλέφωνο. Με ρώτησε πως ήμουν στην Ισπανία. Τώρα μου λέει τι ζητάει από εμένα, γιατί είχα συνηθίσει σε ένα άλλο τρόπο δουλειάς".



Τί σου ζητάει περισσότερο;

"Το πώς θέλει να πρεσάρουμε και κάποια άλλα πράγματα. Η φυσική κατάσταση είναι σχεδόν ίδια σε όλες τις ομάδες, αλλά ο κόουτς προσπαθεί να μας περάσει πως θέλει να πρεσάρουμε".

Η προσαρμογή σου στην ομάδα είναι πιο εύκολη από την στιγμή που υπάρχει Ισπανός προπονητής και πολλοί παίκτες που μιλούν την γλώσσα;

"Σίγουρα είναι πιο εύκολα όταν ο προπονητής και πολλοί παίκτες είναι Ισπανοί, αλλά η προσαρμογή μου μπορεί να είναι πιο εύκολη γιατί έχω μείνει πολλά χρόνια μακριά από την πατρίδα μου. Έχω μείνει με πολλούς παίκτες στα αποδυτήρια που μιλούν διαφορετικές γλώσσες και έχω καταλάβει τι έλεγαν και έχω προσαρμοστεί γρήγορα σε αυτές τις ομάδες".

Ποια είναι η διαφορά του Ερνέστο Βαλβέρδε με τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ;

"Σίγουρα υπάρχει μία διαφορά. Η διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο Κούπερ δούλευε σε μία άλλη ομάδα. Τεχνικά μάλλον δεν ήταν τόσο καλή ομάδα ο Άρης, γι' αυτό ήθελε να δουλέψουμε περισσότερο στην φυσική κατάσταση. Ήθελε να παίξουμε καλά στην άμυνα και απ' ό,τι έχω δει μέχρι στιγμής στον Ολυμπιακό με τους παίκτες που έχουμε μπορούμε να παίξουμε πιο επιθετικά".

Είσαι πέντε χρόνια στην Ελλάδα. Άξιζε η αναμονή να έρθεις στην κορυφαία ομάδα της Ελλάδας;

"Και εκεί ήταν πολύ καλή η συμπεριφορά τους μαζί μου. Έχω έρθει στην καλύτερη ομάδα και αξίζει τον κόπο που είμαι εδώ".

Σου δίνεται η δυνατότητα να κατακτήσεις και τους πρώτους τίτλους στην καριέρα σου…

"Φυσικά. Το ελπίζω κι εγώ".



Έχεις αγωνιστεί με τον Άρη στο Europa League. Για μία ελληνική ομάδα είναι πιο ρεαλιστικός ο στόχος να φτάσει πιο μακριά στο Europa League;

"Δεν έχει να κάνει, γιατί το ποδόσφαιρο είναι πολύ περίεργο. Πριν από μερικά χρόνια, έφτασαν στον τελικό η Μονακό και η Πόρτο που κανείς δεν το περίμενε. Το σημαντικό είναι να κάνεις μια καλή πορεία στην αρχή και στην συνέχεια να δεις πως θα πάνε οι αγώνες και εκεί θα δεις τις δυνατότητές σου στην διοργάνωση".

Είναι ικανός ο Ολυμπιακός για κάτι τέτοιο;

"Τώρα ελπίζω πως ναι. Για αυτό ήρθα εδώ και για αυτό δουλεύουμε κάθε μέρα όλοι".

Ο Ολυμπιακός έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Πως πήρες την απόφαση να έρθεις στην ομάδα;

"Δεν έχει σημασία για μένα. Σε όλες τις ομάδες που έχω παίξει υπήρχε ανταγωνισμός στην θέση μου. Υπήρχαν πολλοί καλοί παίκτες τεχνικά. Αλλά με τη δουλειά μου είχα καταφέρει να βρω τη θέση μου. Θα δουλέψω και ελπίζω και στον Ολυμπιακό να βρω τον χώρο μου".

Είναι ρίσκο για έναν ποδοσφαιριστή να υπογράφει έξι μήνες πριν τελειώσει το συμβόλαιό του;

"Κάποιες φορές είναι καλό και άλλες όχι. Ποτέ δεν ξέρεις. Είχα υπογράψει με μία καλή ομάδα και το μέλλον θα είναι καλό για μένα".

Έχεις έρθει σε μία ομάδα, όπου η δεύτερη θέση είναι απαγορευτική. Αυτό σε γεμίζει με πίεση και άγχος;

"Υπάρχει πίεση όταν έρχεσαι σε μία ομάδα όπως ο Ολυμπιακός ή οι παίκτες που πάνε στην Ρεάλ ή την Μπαρτσελόνα. Πρέπει να είναι πρώτοι πάντα. Είναι πίεση που πρέπει να καταλάβουμε ότι υπάρχει και οι παίκτες το ξέρουν όλοι αυτό".

Τί σκεφτόσουν όταν έπαιζες κόντρα στον Ολυμπιακό;

"Σκεφτόμουν μόνο τους τρεις βαθμούς γιατί ήταν σημαντικοί για εμάς εκείνη την στιγμή. Παίζαμε κόντρα στον Πρωταθλητή και πάντα έχεις ένα κίνητρο παραπάνω και θέλεις να κερδίσεις".

Τί θυμάσαι από τον τελικό στην Θεσσαλονίκη το 2008, όπου ο Άρης έπαιζε στην πόλη του και τελικά κατάφερε ο Ολυμπιακός να πάρει το Κύπελλο;

"Είναι κάτι που ακόμα πονάει γιατί παίζαμε στην έδρα μας, όλοι περιμέναμε να το πάρουμε, αλλά σιγά-σιγά το έχω συνηθίσει και προσπαθώ να το ξεπεράσω".



Έχεις σκεφτεί την επιστροφή σου στο "Κλεάνθης Βικελίδης";

"Την έχω σκεφτεί. Θα ήθελα να με καλωσορίσουν. Όλοι μου έδειξαν την αγάπη τους. Ξέρω έχω παίξει σε πολλά γήπεδα πολύ δύσκολα και νομίζω πως ξέρω πως θα είναι".

Θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στους οπαδούς του Ολυμπιακού στα ελληνικά;

"Φέτος περιμένουμε να πάρουμε το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο και θέλουμε να κάνουμε καλή δουλειά στο Τσάμπιονς Λιγκ".

Έχει αλλάξει η ζωή σου τώρα που αγωνίζεσαι στον Ολυμπιακό;

"Μέχρι τώρα δεν το έχω πολύ καταλάβει. Έψαξα να βρω σπίτι και άμεσα ξεκινήσαμε προπονήσεις. Σίγουρα έχω έρθει σε μία τόσο μεγάλη ομάδα δεν θα μπορέσω να κάνω τις βόλτες μου τόσο ήρεμα που έκανα στην Θεσσαλονίκη, για είμαι ήρεμος άνθρωπος, αλλά καταλαβαίνω ότι έχω έρθει σε μεγάλη ομάδα".

Ποιους έχεις ξεχωρίσει από την ομάδα του Ολυμπιακού την προηγούμενη σεζόν;

"Σίγουρα ο Κέβιν (σ.σ. Μιραλάς) έπαιξε πολύ καλά. Ξεχωρίζω τον Ιμπαγάσα γιατί κατευθύνει την ομάδα και τον Αβραάμ (σ.σ. Παπαδόπουλος) στην άμυνα. Είναι πολύ καλός φίλος".

Εκτός από τον Βαλβέρδε, ποιος άλλος προσπαθεί να τον "βάλει" στο κλίμα της ομάδας;

"Η αλήθεια είναι ότι με έχουν βοηθήσει όλοι μέχρι τώρα. Βέβαια, κάνω περισσότερη παρέα με αυτούς που μιλάνε ισπανικά. Η συμπεριφορά όλων ήταν πάρα πολύ καλή. Αυτό που είπα και πριν, ότι ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλούς παίκτες".

Τί στυλ ποδοσφαιριστή είναι ο Χαβίτο;

"Είμαι ένας παίκτης που δουλεύει πάρα πολύ. Είμαι γρήγορος, καλός στο ένα εναντίον ενός. Ελπίζω αυτό να μην αλλάξει. Είμαι ένας παίκτης που σκέφτεται πως πρώτα είναι η ομάδα και πρέπει να δουλεύουμε για την ομάδα".

Είχες πετύχει ένα πολύ ωραίο γκολ με Ατλέτικο. Θα ήθελες να πετύχεις ένα ανάλογο με τον Ολυμπιακό, για παράδειγμα απέναντι στην Μπαρτσελόνα;

"Μακάρι, αν και ακόμα δεν ξέρουμε ποιες ομάδες θα αντιμετωπίσουμε στον όμιλο. Μακάρι να το ξαναέκανα με μία μεγάλη ομάδα γιατί ήταν ένα όνειρο για μένα".

Τί σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς δύο λέξεις; Τσάμπιονς Λιγκ.

"Το πρώτο μου θυμίζει είναι το ντεμπούτο μου με τον κ. Ράικαρντ στην Μπαρτσελόνα. Είναι κάτι που θέλουν όλα τα παιδιά. Αυτό μου έρχεται στο μυαλό και θα είναι ένα όνειρο για εμένα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ".



Έχεις κάποια προτίμηση; Θέλεις να παίξεις σε κάποιο μεγάλο γήπεδο;

"Μακάρι να παίξω στο Καμπ Νου, στο Μπερναμπέου και Ολντ Τράφορντ. Αλλά οποιοδήποτε γήπεδο να έρθει θα είναι κάτι πολύ ωραίο".

Πώς σου φαίνονται οι μονομαχίες σου με τον Μαρκάνο;

"Δύσκολες. Και με τον Χολέμπας. Με όλους τους παίκτες γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Εμένα καλύτερο για μένα γιατί μου ζητάει παραπάνω ο προπονητής".

Θα σκοράρεις απέναντι στον Παναθηναϊκό;

"Θέλω να παίξω και μακάρι να το κάνω. Το ελπίζω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου