Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Συγκλονιστική μαρτυρία Νορβηγού διασώστη: "Ποιον να σώσω, ποιον να αφήσω"

Πενήντα νέους έσωσε ο Οτο Λέβικ την ώρα που και ο ίδιος δεχόταν πυροβολισμούς.

 

Συγκλονίζει η μαρτυρία του Οτο Λέβικ, ενός απο τους πολλούς και γενναίους Νορβηγούςπου με τη
βάρκα του βρέθηκε κοντά στο νησί Οτόγια την ώρα του μακελειού.

Οπως είπε βρέθηκε μπροστά στο φοβερό δίλημμα "ποιόν να σώσω, ποιόν ν' αφήσω", δεχόμενος την ίδια ώρα τα πυρά του δράστη. Τελικά, ο Λέβικ μπόρεσε να διασώσει μέσα απ τα νερά και τα πυρά σχεδόν 50 νεολαίους.

Ο Λέβικ, όπως κι άλλοι διασώστες έριξε στα νερά της λίμνης πολλά σωσίβια, τα οποία έσωσαν όσους νέους μπορούσαν να τα πλησιάσουν και με αυτά να απομακρυνθούν απο τα πυρά του Αντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ.

Στην κοντινή παραλία άλλοι πολίτες, με ρουχισμό και ιματισμό, προσπάθησαν να ζεστάνουν τους νέους, που κατέφθαναν εκεί, ύστερα από πολύωρη παραμονή στο παγωμένο νερό.

Σύμφωνα με μαρτυρίες διασωστών, ο τρόμος των νέων στο νησί Οτόγια την ώρα του μακελειού ήταν τέτοιου βαθμού, ώστε τους κατέλαβε, τελικά, υστερία. Φώναζαν δυνατά όταν αντίκρυζαν τους διασώστες τους. Οταν όμως ηρεμούσαν τελικά, τότε πολλά παιδιά τους ρωτούσαν : "μπορώ να πάρω μιά σφιχτή αγκαλιά;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου