Η ενδεκάδα του πρώτου ημιχρόνου ήταν απαράδεκτη, όμως οι άλλοι 11 βελτίωσαν την εικόνα του Ολυμπιακού στο δεύτερο μέρος και κάπως έτσι ήρθε το 1-1 με την Ζούλτε Βάρεγκεμ. Ποιοι διακρίθηκαν και ποιοι... πάτωσαν στο δεύτερο φιλικό των "ερυθρολεύκων".
Δύο ομάδες δοκίμασε ο Ερνέστο Βαλβέρδε στο φιλικό του Βελγίου με την Ζούλτε Βάρεγκεμ, δύο πρόσωπα παρουσίασε ο Ολυμπιακός. Το πρώτο ήταν πραγματικά... θλιβερό αφού έλειπε η φρεσκάδα και η δημιουργία στο επιθετικό κομμάτι, ενώ αντίθετα δεν έλειψαν τα λάθη από τους αμυντικούς και την γενικότερη ανασταλτική λειτουργία της ομάδας.
Το δεύτερο πρόσωπο ήταν σαφώς βελτιωμένο, με περισσότερη ένταση, περισσότερο πάθος και θέληση, μα πάνω απ' όλα περισσότερη προσπάθεια από τους παίκτες. Η άμυνα ήταν ανεβασμένη (έστω κι αν οι Παπάζογλου-Μαρκάνο δεν γνωρίζονται όσο οι Μέλμπεργκ-Α. Παπαδόπουλος), ενώ και στο επιθετικό κομμάτι υπήρχε... κίνηση.
Το δεύτερο πρόσωπο ήταν σαφώς βελτιωμένο, με περισσότερη ένταση, περισσότερο πάθος και θέληση, μα πάνω απ' όλα περισσότερη προσπάθεια από τους παίκτες. Η άμυνα ήταν ανεβασμένη (έστω κι αν οι Παπάζογλου-Μαρκάνο δεν γνωρίζονται όσο οι Μέλμπεργκ-Α. Παπαδόπουλος), ενώ και στο επιθετικό κομμάτι υπήρχε... κίνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου