Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Καλάθης: «Αγαπώ τον ΠΑΟ και μένω»


Αναβάλλει για τουλάχιστον ένα χρόνο το άλμα για το ΝΒΑ ο Νικ Καλάθης. Σε συνέντευξή του στην «Πράσινη» ο ομογενής γκαρντ δηλώνει συναισθηματικά δεμένος με τον Παναθηναϊκό και αποφασισμένος να παραμείνει στην ομάδα.

«Θα γυρίσω στην Ελλάδα και θα παίξω στην ομάδα μου, τον Παναθηναϊκό. Το έχω ξαναπεί. Λατρεύω τον προπονητή μου, λατρεύω τους συμπαίκτες μου και την ομάδα μου. Αυτό είναι το σχέδιό μου», δήλωσε ο νεαρός άσος.

«Το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσω να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Αν ακολουθώ τις οδηγίες του προπονητή μου και το σχέδιο της ομάδας, νομίζω ότι θα έρθουν κι άλλες επιτυχίες στο μέλλον σε όλα τα επίπεδα. Εκτός από αυτό όμως, θα πρέπει κι εγώ προσωπικά να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο τη φετινή χρονιά, προκειμένου να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του. Για το λόγο αυτό προσπαθώ να δουλεύω στις αδυναμίες μου. Μόνο έτσι θα γίνω καλύτερος», πρόσθεσε.

Για την ανάδειξή του σε πιο βελτιωμένο παίκτη του πρωταθλήματος, ανέφερε: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα, αλλά δεν θα είχα καταφέρει τίποτα αν δεν είχα τους συμπαίκτες και τους προπονητές μου να με βοηθούν καθημερινά να γίνομαι καλύτερος. Οφείλω τα περισσότερα σε αυτούς. Με βοήθησε το γεγονός ότι όλοι στην ομάδα με βοήθησαν και με πίστεψαν. Παράλληλα, μου δόθηκαν και πολλές ευκαιρίες τις οποίες νομίζω πως εκμεταλλεύτηκα. Από την πλευρά μου ήμουν σίγουρος για τις δυνατότητές μου, ενώ προσπάθησα πολύ κι έμεινα συγκεντρωμένος σε όλη τη διάρκεια της σεζόν».

Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου